1.Σύμφωνα με τη Διεθνή Οδηγία SOLAS και την ευρωπαϊκή νομοθεσία, όταν γίνεται κράτηση εισιτηρίων που αφορούν πλόες εξωτερικού, ο επιβάτης υποχρεούται να γνωστοποιήσει το Ονοματεπώνυμο, το Φύλο, την Ημερομηνία Γεννήσεως, την Εθνικότητα, το Τηλέφωνο Επικοινωνίας, το Είδος Ταυτοποίησης (ταυτότητα ή διαβατήριο) και τον Αριθμό Ταυτοποίησης (ταυτότητα ή διαβατήριο).
2.Σε περίπτωση που η εταιρεία δεν ανταποκρίνεται στις συμβατικές υποχρεώσεις της, ο επιβάτης δικαιούται επιστροφή ολόκληρης της αξίας του εισιτηρίου, χωρίς επιπλέον αποζημίωση. Η εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις από υπαιτιότητα τρίτων, εντολές λιμενικών αρχών ή λόγω εξαιρετικά δυσμενών καιρικών συνθηκών. Σε αυτές τις περιπτώσεις τα δρομολόγια υπόκεινται σε αλλαγές.
3.Το εισιτήριο είναι προσωπικό (ισχύει μόνο για το πρόσωπο που αναγράφεται στο εισιτήριο) και αμεταβίβαστο. Αλλαγή ονοματεπώνυμου σε εκδομένο εισιτήριο δεν είναι αποδεκτή. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ζητά από τους επιβάτες να επιδεικνύουν έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα πριν ταξιδέψουν και δεν θα ευθύνεται αν κάποιος επιβάτης (διαφορετικός από αυτόν που δικαιούται να ταξιδέψει σύμφωνα με το εισιτήριο) ταξιδέψει ή αποζημιωθεί, επιδεικνύοντας έγγραφα (διαβατήριο, ταυτότητα, άλλα ταξιδιωτικά έγγραφα) ανταποκρινόμενα στο όνομα του επιβάτη που εμφανίζεται στο εισιτήριο. Οι ναύλοι των εισιτηρίων που αγοράζονται στο εξωτερικό ή πάνω στο πλοίο μπορεί να διαφέρουν λόγω της νομισματικής ισοτιμίας.
4.Ακυρώσεις μπορούν να γίνουν στο ταξιδιωτικό πρακτορείο, στον λιμενικό πράκτορα και στα γραφεία της εταιρείας στα οποία έγινε η κράτηση και η πληρωμή. Το ποσοστό επιστροφής εξαρτάται από το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί μεταξύ της ακύρωσης και της ημερομηνίας ταξιδιού. Ειδικότερα επιστρέφονται τα ακόλουθα ποσά: Επιστροφή 100% αν η ακύρωση πραγματοποιηθεί έως και 24 ώρες πριν το ταξίδι και επιστροφή μόνο των φόρων αν η ακύρωση πραγματοποιηθεί έως και 2 ώρες πριν το ταξίδι. Ρωτήστε για την ακυρωτική πολιτική του πρακτορείου σας καθώς μπορεί να διαφέρει εκείνη της Εταιρείας. Μετά τον απόπλου του πλοίου δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί καμία ακύρωση. Επίσης, η εταιρεία δεν έχει καμία υποχρέωση να επιστρέψει οποιοδήποτε χρηματικό ποσό αν ο επιβάτης δεν παρουσιαστεί κατά την επιβίβαση ή φέρει μαζί του λανθασμένα ή και καθόλου ταξιδιωτικά έγγραφα. Εξαιρούνται από την επιστροφή των ανωτέρω ποσών οι περιπτώσεις των εισιτηρίων που εκδόθηκαν επ’ωφελεία προσφοράς (πχ Early Booking), όπου ισχύουν οι όροι της εκάστοτε προσφοράς.
5.Οι επιβάτες δεν έχουν δικαίωμα να μετατρέψουν το εισιτήριο τους σε ΑΝΟΙΧΤΟ (OPEN), μπορούν όμως να αλλάξουν ημερομηνία ταξιδιού έως και 2 ώρες πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση. Αν αυτό το εισιτήριο ακυρωθεί μελλοντικά, λαμβάνεται ως ημερομηνία ακύρωσης η ημερομηνία που το εισιτήριο άλλαξε ημερομηνία ταξιδιού. Τα λιμενικά πρακτορεία μπορούν να ακυρώσουν ένα εισιτήριο μετά το πέρας του check-in χωρίς να επιστρέψουν χρήματα.
6.Σε περίπτωση απώλειας εισιτηρίου, ο επιβάτης οφείλει να ενημερώσει αμέσως το σημείο έκδοσης του εισιτηρίου ή την εταιρεία. Σε αυτή την περίπτωση, ο επιβάτης λαμβάνει εισιτήριο από το λιμάνι κατόπιν ελέγχου ταυτοπροσωπίας του δικαιούχου (με την επίδειξη ταυτότητας ή διαβατηρίου).
7.Έκπτωση δικαιούνται οι εξής κατηγορίες: 1) βρέφη 0 έως 5 ετών, 2) παιδιά 6 έως 12 ετών. Τα απαραίτητα δικαιολογητικά που αποδεικνύουν την ιδιότητα και το δικαίωμα ως άνω κατηγοριών σε οικονομικότερη μετακίνηση, οφείλουν να επιδεικνύονται κατά την έκδοση των εισιτηρίων και κατά τη διάρκεια του check-in. Οι ανωτέρω εκπτώσεις θα πρέπει να αιτούνται κατά τη διάρκεια της κράτησης. Μετά την πραγματοποίηση του ταξιδιού, ουδεμία επιστροφή ναύλου πραγματοποιείται. Οι τιμές για τα Group καθορίζονται ύστερα από συνεννόηση με την εταιρεία και τα ταξιδιωτικά πρακτορεία. Το Group πρέπει να αποτελείται τουλάχιστον από 16 επιβάτες.
8.Η εταιρεία δε δέχεται κρατήσεις για παιδιά κάτω των 18 ετών που δε συνοδεύονται από κάποιον ενήλικα. Σε περίπτωση που ο ενήλικας που τα συνοδεύει είναι ο ένας εκ των δύο γονέων, τότε θα πρέπει να έχει μαζί του υπεύθυνη δήλωση από τον γονέα που δεν ταξιδεύει ότι επιτρέπει το ταξίδι. Ομοίως, αν ο ενήλικας που συνοδεύει παιδί δεν είναι γονέας, τότε θα πρέπει να έχει μαζί αντίστοιχη υπεύθυνη δήλωση κα των δύο γονέων που δεν συμμετέχουν στο ταξίδι. Όλα τα έντυπα που θα συνοδεύουν τον ανήλικο (υπεύθυνες δηλώσεις, βεβαιώσεις θανάτου γονέα ή γονέων, βεβαιώσεις επιμέλειας κλπ θα πρέπει να είναι μεταφρασμένα στα Αγγλικά.
9.Οι συνοδοί θα πρέπει να έχουν πάντα μαζί τους το βιβλιάριο υγείας του κατοικίδιου (οι κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης πρέπει να έχουν μαζί και το επίσημο διαβατήριο κατοικίδιου της ΕΕ) και να ακολουθούν όλες τις διαδικασίες επιβίβασης. Δεν επιτρέπεται η παρουσία των κατοικίδιων στο μπαρ και τους υπόλοιπους εσωτερικούς χώρους του πλοίου. Τα κατοικίδια πρέπει πάντα να συνοδεύονται, να φέρουν λουρί και να φορούν υποχρεωτικά φίμωτρο. Ο συνοδός είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τη φροντίδα, την ασφάλεια και την υγιεινή του κατοικίδιου, καθώς επίσης και για τη συμμόρφωση τους στους παραπάνω κανόνες. Επίσης, ο συνοδός φέρει την αποκλειστική ευθύνη για τυχόν σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές που αυτό μπορεί να προκαλέσει σε τρίτους. Από την υποχρέωση παραμονής στους ανοιχτούς χώρους εξαιρούνται τα ειδικά εκπαιδευμένα ζώα που βοηθούν ανθρώπους με ειδικές ανάγκες και είναι δυνατόν να συνοδεύουν τον κύριο τους σε όλους τους χώρους. Οι ιδιοκτήτες των ζώων αυτών πρέπει να διαθέτουν τα σχετικά πιστοποιητικά.
10.Τα σνακ και τα ποτά δε συμπεριλαμβάνονται στην τιμή του εισιτηρίου.
11.Η εταιρεία δε φέρει καμία ευθύνη για την απώλεια χρημάτων ή πολύτιμων αντικειμένων στους κοινόχρηστους χώρους. Σε περίπτωση απώλειας προσωπικών αντικειμένων, οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να απευθυνθούν στον πλοίαρχο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
12.Λόγω της εφαρμογής του κώδικα ISPS (International Ship and Port Security Code) και των επιταγών ασφαλείας που επιβάλλει, το επιβατικό κοινό παρακαλείται για την έγκαιρη προσέλευση του στο χώρο επιβίβασης, το αργότερο 1,5 ώρα πριν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης. Οι επιβάτες οφείλουν να έχουν μαζί τους το διαβατήριο τους ή την ταυτότητα τους και όποια άλλα έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα απαιτούνται τα οποία θα πρέπει να επιδεικνύουν κατά τη διάρκεια του check-in ή σε οποιοδήποτε έλεγχο της Αστυνομικής Αρχής. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην επιτρέψει σε κάποιον επιβάτη να ταξιδέψει, αν κρίνει ότι αυτός δε φέρει τα απαιτούμενα, κατά τα ανωτέρω ταξιδιωτικά έγγραφα. Αν ο επιβάτης δε φέρει τα έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα κατά τον έλεγχο διαβατηρίων και ταξιδιωτικών εγγράφων, το επιβαλλόμενο πρόστιμο επιβαρύνει αποκλειστικά και μόνο τον επιβάτη. Η εταιρεία δε φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που οι Αρχές απαγορεύσουν να ταξιδέψει κάποιος επιβάτης. Αν ο έλεγχος διαβατηρίων και ταξιδιωτικών εγγράφων απαγορεύσει την είσοδο σε κάποια χώρα, ο επιβάτης θα επιβαρυνθεί με το κόστος επιστροφής. Οι κάτοχοι διαβατηρίων όλων των χωρών θα πρέπει να επικοινωνούν με το ανάλογο προξενείο για πληροφορίες ή διευκρινίσεις. Τα βρέφη και τα παιδιά χρειάζονται οπωσδήποτε διαβατήριο. Όλοι οι επιβάτες και όλα τα πράγματα που επιβιβάζονται επί του πλοίου δύναται να υποβληθούν σε έλεγχο. Όσοι αρνούνται να συμμορφωθούν με τα παραπάνω, δεν θα γίνονται δεκτοί στο πλοίο και θα παραδίδονται στις αρμόδιες λιμενικές αρχές. Από τη στιγμή που ο επιβάτης θα επιβιβαστεί στο πλοίο, δεν επιτρέπεται να αποβιβαστεί πριν την αναχώρηση του πλοίου. Αν αποβιβαστεί πριν την αναχώρηση τότε πρέπει να πάρει μαζί του όλα τα προσωπικά του είδη. Απαγορεύεται αυστηρά η μεταφορά όπλων, φυσιγγίων, εκρηκτικών, εύφλεκτων, εμπρηστικών και γενικά επικίνδυνων υλών.
Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει ή και να ανανεώσει μονομερώς οποιαδήποτε στιγμή τους παραπάνω Όρους, ακόμη και μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας κρατήσεως, χωρίς να δημιουργείται υποχρέωση προηγούμενης ενημέρωσης του επιβάτη.